Menü
+36309689279 info@elektrodagroup.hu Nyitva: H-P: 8-16
+36309689279 info@elektrodagroup.hu 4060 Balmazújváros, Debreceni utca 55. Nyitva: H-P: 8-16
0
Az Ön kosara üres.
Végösszeg:
0 Ft

 

Gyakran ismételt kérdések




Rendelés módosítás, lemondás
- "Már leadtam a rendelést, de téves mennyiség / termék szerepel benne. Kit hívjak fel?"
- "Már leadtam a rendelést, de már nincs rá szükség / meggondoltam magam. Lemondhatom?"

 

Garancia - szavatossági idő
- "Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, mennyi a garanciális idő, mi a teendő?"


Garancia - visszaküldés nélkül
- "Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, nem akarom visszaküldeni, egy fotót küldünk róla, kicserélik?"
- "Nem küldöm vissza, már eleve rossz / törött volt, cseréljék az árut"

Termék visszaküldése - cím, módszer
- "Hová küldjem vissza a termékeket? Ki fizeti a szállítási díjat? Mennyibe kerül ez nekem?"


Téves teljesítés, nem a rendelt terméket kaptam
- "Azonnal (visszaérkezés előtt) küldjék a tévesen küldött termékeket!"


Elállási jog
- "A megrendelt termék nem olyan, amire gondoltam, visszaküldhetem?"

Jogi esetek
- "Szerintem Önöket terheli minden költség cserével / elállással / szavatossággal kapcsolatban!"






Rendelés módosítás, lemondás

"Már leadtam a rendelést, de téves mennyiség / termék szerepel benne. Kit hívjak fel?"


- Az interneten keresztül történő vásárlás írásban megkötött szerződésnek minősül (távollévők között kötött szerződés), így módosítani is csak írásban lehet, telefonon sajnos nem. Rendelés módosításhoz küldjön egy e-mailt az info@elektrodagroup.hu címre Rendelés módosítás tárggyal, és részletezze, hogy mit kíván módosítani. Kérjük, hogy termék csere esetén ne csak a termék nevét, hanem a pontosabb beazonosíthatóság érdekében a termék linkjét is tartalmazza!

 

 

Már leadtam a rendelést, de már nincs rá szükség / meggondoltam magam. Lemondhatom?"

- Természetesen rendelést bármikor le lehet mondani, írásban az info@elektrodagroup.hu email címen Rendelés törlése tárggyal. Amennyiben még nem adtuk át a csomagot a szállítást végző cégnek, úgy a rendelés lemondásnak nincs költsége. 
Azonban, ha már átadtuk a csomagot a szállítást végző cégnek, akkor át kell vennie a csomagot (teljesül a szállítási szolgáltatás), és Elállási jog keretében visszaküldeni. Amennyiben csak nagyvonalúan nem veszi át a csomagot, úgy az át nem vett csomagok szállítási költségét Önre terheljük! 


Garancia - szavatossági idő

"Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, mennyi a garanciális idő, mi a teendő?"

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletekben foglaltak szerint 1 év (vagy terméktől függően 2 év) jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik. 

A hibás termékeket visszajuttatjuk a beszállítónak, gyártónak, importőrnek bevizsgálásra és x napon belül kicseréljük, vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított 1 éven (vagy terméktől függően 2 éven) belül van lehetőség. 




Garancia - visszaküldés nélkül

"Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, nem akarom visszaküldeni, egy fotót küldünk róla, kicserélik?"

- A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják számunkra a cserét. Ezért a cserét csak akkor tudjuk lebonyolítani, ha visszajuttatják cégünkhöz a hibás terméket. Fotó, illetve videó természetesen nem elegendő, ezeket tőlünk sem fogadják el a beszállítók, gyártók.



"Nem küldöm vissza, már eleve rossz / törött volt, cseréljék az árut"

- Visszaküldés és szakszervizes bevizsgálás nélkül semmilyen árut nem tudunk cserélni, így abban az esetben is vissza kell juttatnia a termékeket, ha úgy érzékeli, hogy már a beszerelés pillanatában sem volt jó. Amennyiben törött / sérült árut talál a csomagban, úgy azt NE építse be! Amennyiben mégis beépíti, úgy a termékeket a későbbiekben nem tudunk cserélni, mivel fizikai sérülés esetén a gyártók nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva megtagadják a cserét. Sérült áru ügyintézésére az alábbiakban talál útmutatót.





Termék visszaküldése - cím, módszer

"Hová küldjem vissza a termékeket? Ki fizeti a szállítási díjat? Mennyibe kerül ez nekem?"

Akár elállási joggal, akár szavatossági ügyintézéssel kapcsolatban szeretne terméket visszaküldeni, a visszaküldés menete mindig ugyanaz:

- Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják Önhöz, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá. 

- Kisebb méretű és súlyú termékek esetén a legolcsóbb módszer a Postán, ajánlott levélben feladni a termékeket, vagy a kis-csomag szállítók (GLS, DPD, stb.) szolgáltatásait igénybe venni. Ennek költsége kb. 350-1000 Ft között szokott lenni.

- Nagyobb méretű csomagokat a kis-csomag szállítók nem minden esetben vesznek át, így a visszaküldést a Postán keresztül érdemes intézni. Ennek költsége 900-1800 Ft körül alakul, nyilván méret és súlyfüggő.

- Visszaküldési cím: Elektróda Group Kft. 4060 Balmazújváros Debreceni utca 55. 





Téves teljesítés, nem a rendelt terméket kaptam



"Azonnal (visszaérkezés előtt) küldjék a tévesen küldött termékeket!"

Terméket cserélni (akár csak téves teljesítésből adódóan is), csak akkor tudunk, ha már megkaptuk Öntől a termékeket. Sajnos nem egy vásárló élt már vissza bizalmunkkal, üres dobozt, törött, illetve doboz nélkül visszaküldve termékeket, így csak a sértetlen termékek beérkezésekor tudjuk megejteni a cserét.



Elállási jog

"A megrendelt termék nem olyan, amire gondoltam, visszaküldhetem?"

Természetesen elállási joggal, 14 napon belül visszaküldheti a termékeket, és a kiszámlázott tételeket (termékek ára, esetleges szállítási költség) visszautaljuk egy Ön által megadott bankszámla számra. 

Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el (Kft, Bt, Rt, egyéni vállalkozó).



Jogi esetek

"Szerintem Önöket terheli minden költség cserével / elállással / szavatossággal kapcsolatban!"

Cégünk a 
Vásárlói tájékoztatónkban részletezett törvényi előírásokat betartva üzemel. A szabályozással lehet egyet nem érteni, mi azonban csak az ebben a Gyakran Ismételt Kérdésekben és a Vásárlói tájékoztatóban leírt módon tudunk működni, erről vitát nyitni nem tudunk. Ha mégis úgy érzi, hogy Önnek van igaza, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággalvagy a lakóhelyük szerint illetékes békéltető testülettel. 

Rendszeres akciók, különleges ajánlatok
Akár 25-50% kedvezmény
  • 5000+
    elégedett vásárló
  • 30 napos
    pénzvisszafizetési garancia
  • 100%
    megbízható bolt
  • 100%
    minőségi termékek